WÓJT GMINY DZIAŁDOWO

poszukuje kandydata na pracownika ds. obsługi sekretariatu

w Referacie Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich

I. Miejsce pracy: Urząd Gminy Działdowo; ul. Księżodworska 10, 13-200 Działdowo

II. WYMAGANIA ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM:

1) wykształcenie wyższe;

2) co najmniej 3-letni staż pracy, mile widziane doświadczenie w prowadzeniu sekretariatu, obsługi biura;

3) umiejętność obsługi komputera (Windows 10, WORD, EXCEL);

4) obsługa urządzeń biurowych;

5) systematyczność, dyspozycyjność, komunikatywność, umiejętność pracy indywidualnej i w zespole, kreatywność, wysoka kultura osobista.

III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku :

1) obsługa kancelaryjna Urzędu Gminy,

2) przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji z zewnątrz i wewnątrz Urzędu,

3) prowadzenie ewidencji korespondencji,

4) gromadzenie i właściwe przechowywanie korespondencji Wójta Gminy,

5) prowadzenie kalendarza spotkań Wójta Gminy,

6) obsługa narad i spotkań organizowanych przez Wójta Gminy,

7) zakup i prenumerata czasopism i wydawnictw.

IV. Wymagane dokumenty :

1) list motywacyjny wraz z CV,

2) kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających okres zatrudnienia i staż pracy, 

3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,

4) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów aplikacyjnych. 

V. WYMAGANE DOKUMENTY APLIKACYJNE NALEŻY SKŁADAĆ osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy w Działdowie, ul. Księżodworska 10, pok nr 14,

w terminie do dnia 30.05.2022 roku do godz. 15.30. 

Z wybranymi kandydatami będą przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne.

Wójt

(-) Mirosław Zieliński