WÓJT GMINY DZIAŁDOWO
poszukuje kandydata na pracownika ds. obsługi sekretariatu
w Referacie Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich
I. Miejsce pracy: Urząd Gminy Działdowo; ul. Księżodworska 10, 13-200 Działdowo
II. WYMAGANIA ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM:
1) wykształcenie wyższe;
2) co najmniej 3-letni staż pracy, mile widziane doświadczenie w prowadzeniu sekretariatu, obsługi biura;
3) umiejętność obsługi komputera (Windows 10, WORD, EXCEL);
4) obsługa urządzeń biurowych;
5) systematyczność, dyspozycyjność, komunikatywność, umiejętność pracy indywidualnej i w zespole, kreatywność, wysoka kultura osobista.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku :
1) obsługa kancelaryjna Urzędu Gminy,
2) przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji z zewnątrz i wewnątrz Urzędu,
3) prowadzenie ewidencji korespondencji,
4) gromadzenie i właściwe przechowywanie korespondencji Wójta Gminy,
5) prowadzenie kalendarza spotkań Wójta Gminy,
6) obsługa narad i spotkań organizowanych przez Wójta Gminy,
7) zakup i prenumerata czasopism i wydawnictw.
IV. Wymagane dokumenty :
1) list motywacyjny wraz z CV,
2) kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających okres zatrudnienia i staż pracy,
3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
4) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów aplikacyjnych.
V. WYMAGANE DOKUMENTY APLIKACYJNE NALEŻY SKŁADAĆ osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy w Działdowie, ul. Księżodworska 10, pok nr 14,
w terminie do dnia 30.05.2022 roku do godz. 15.30.
Z wybranymi kandydatami będą przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne.
Wójt
(-) Mirosław Zieliński