Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Gminy Działdowo
Menu góra
Strona startowa Urząd Gminy Załatwianie spraw Referat Gospodarki Komunalnej, Inwestycji i Remontów
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Zaświadczenie o zgodności zamierzonego sposobu użytkowania obiektu budowlanego z ustaleniami obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego - Referat Gospodarki Komunalnej, Inwestycji i Remontów, menu 236, artykuł 554 - BIP - Urząd Gminy Działdowo”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Referat Gospodarki Komunalnej, Inwestycji i Remontów

Zaświadczenie o zgodności zamierzonego sposobu użytkowania obiektu budowlanego z ustaleniami obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego

ZAŚWIADCZENIE O ZGODNOŚCI ZAMIERZONEGO SPOSOBU UŻYTKOWANIA OBIEKTU BUDOWLANEGO Z USTALENIAMI OBOWIĄZUJĄCEGO MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO

Podstawa prawna:

- art. 217 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r. poz. 775 z późn. zm.);

- art 71 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186);

- część II, ust. 21 załącznika do ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U z 2023 r. poz. 2111); 

- miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego gminy.

JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:

Referat Gospodarki Komunalnej, Inwestycji i Remontów, pokój nr 18, tel. 23 697 0700 wew. 709

 WYMAGANE DOKUMENTY:

  1. Wniosek o wydanie zaświadczenia o zgodności zamierzonego sposobu użytkowania obiektu budowlanego z ustaleniami obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
  2. Załącznik:
  • dowód zapłaty należnej opłaty skarbowej.

 OPŁATY:

Opłata skarbowa - w wysokości 17 zł.

Obowiązek opłaty skarbowej powstaje z chwilą złożenia wniosku o wydanie zaświadczenia. Płatność          w kasie Urzędu Gminy Działdowo lub na konto nr: 96 1020 3541 0000 5102 0309 4547. Dowód wpłaty lub dokonania przelewu tytułem opłaty skarbowej należy dołączyć do wniosku.

 MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:

Urząd Gminy Działdowo, 13-200 Działdowo ul. Księżodworska 10

Punkt Obsługi Interesanta.

TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA:

Bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie siedmiu dni.  

 TRYB ODWOŁAWCZY:

Nie przysługuje.

UWAGI:

W przypadku niekompletności wniosku, wnioskodawca zostanie wezwany do jego uzupełnienia w terminie 7 dni. W przypadku niedotrzymania tego terminu wniosek pozostanie bez rozpoznania.

Załączniki:

Metryka

sporządzono
2024-03-05 przez Olkowska Katarzyna
udostępniono
2024-03-05 15:00 przez Grajewski Robert
zmodyfikowano
2024-04-15 14:43 przez Grajewski Robert
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
23
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.