Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Gminy Działdowo
Menu góra
Strona startowa Urząd Gminy Załatwianie spraw Referat Organizacyjny I Spraw Obywatelskich Dowody osobiste / Sprawy meldunkowe
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Dowody osobiste / Sprawy meldunkowe, menu 110, strona 2 - BIP - Urząd Gminy Działdowo”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Dowody osobiste / Sprawy meldunkowe

Data wytworzenia 2023-03-02, ostatniej modyfikacji 2023-03-02 08:41

Zameldowanie i Wymeldowanie w jednym URZĘDZIE

W dniu 31 grudnia 2012 r. weszła w życie ustawa z dnia 7 grudnia o zmianie ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych oraz niektórych innych ustaw / Dz.U. z 2012 r.,poz.1407/, na mocy której wprowadzono szereg ułatwień w realizacji obowiązku meldunkowego. Od 1 stycznia 2013 r. kwestie związane z obowiązkiem meldunkowym możemy załatwić podczas jednej wizyty w urzędzie. Od początku roku nie musimy najpierw dokonać wymeldowania w jednym urzędzie, aby w drugim
Data wytworzenia 2023-03-02, ostatniej modyfikacji 2023-03-02 08:40

Zameldowanie na pobyt czasowy trwający powyżej 3 miesięcy

Podstawa prawna Ustawa z dnia 10.04.1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r., Nr 139, poz. 993 z póżn. zm.). Kodeks Postępowania a Administracyjnego ( U. Nr 98 z 2000 r.poz.1071) Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 19 grudnia 2012 r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych
Data wytworzenia 2023-03-02, ostatniej modyfikacji 2023-03-02 08:38

Zameldowanie cudzoziemców na pobyt stały

Podstawa prawna Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 roku o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 139, poz.993 z późn. zm.). Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 19 grudnia 2012 r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych (Dz. U. z 2012 r. poz.1475) Cudzoziemcy zgłaszający pobyt czasowy
Data wytworzenia 2023-03-02, ostatniej modyfikacji 2023-03-02 08:37

Wydanie zaświadczeń z akt ewidencji ludności

Podstawa prawna Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 roku o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r., Nr 139, poz.993 z późn. zm.). Ustawa o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia1997 r. ( Dz. U. z 2002 r. Nr.101, poz.926 z póżń. zm.) Kodeks Postępowania Administracyjnego ( Dz. U. Nr 98 z 2000 r.poz.1071) Wymagane dokumenty Pisemne podanie o wydanie zaświadczenia Do wglądu: - dowód osobisty Opłaty skarbowa w wysokości 17 zł.
Data wytworzenia 2023-03-02, ostatniej modyfikacji 2023-03-02 08:36

Wymeldowanie z pobytu stałego

Podstawa prawna Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 roku o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 139,poz.993 z późn. zm.). Kodeks Postępowania Administracyjnego Dz.U. Nr 98 z 2000 r. poz.1071) Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 19 grudnia 2012 roku w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych
Data wytworzenia 2023-03-02, ostatniej modyfikacji 2023-03-02 08:34

Wymeldowanie z pobytu czasowego trwającego powyżej 3 miesięcy

Podstawa prawna Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 roku o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tekst jednolity z 2006 r.,Nr 139,poz. 993 z późn. zm.) Kodeks Postępowania Administracyjnego ( Dz. U. Nr 98 z 2000 r. poz.1071) Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 19 grudnia 2012 roku w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych
1 2
2 / 2
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.