Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Gminy Działdowo
Menu góra
Strona startowa Urząd Gminy Załatwianie spraw Referat Organizacyjny I Spraw Obywatelskich Dowody osobiste / Sprawy meldunkowe
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Udostępnianie danych z rejestru dowodów osobistych oraz dokumentacji związanej z dowodami osobistymi - Dowody osobiste / Sprawy meldunkowe, menu 110, artykuł 613 - BIP - Urząd Gminy Działdowo”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Dowody osobiste / Sprawy meldunkowe

Udostępnianie danych z rejestru dowodów osobistych oraz dokumentacji związanej z dowodami osobistymi

PODSTAWA PRAWNA:

  1. Ustawa z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych;
  2. Ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych;
  3. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej;
  4. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego;
  5. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 października 2011 r. w sprawie określenia wzorów wniosków o udostępnienie z Rejestru Dowodów Osobistych oraz dokumentacji związanej z dowodami osobistymi;
  6. Rozporządzenie Ministra Cyfryzacji z dnia 3 listopada 2020 r. w sprawie kontroli korzystania z dostępu do danych z Rejestru Dowodów Osobistych w trybie ograniczonej transmisji danych;
  7. Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 21 listopada 2011 r. w sprawie opłat za udostępnianie danych z Rejestru Dowodów Osobistych i dokumentacji związanej z dowodami osobistymi;
  8. Ustawa z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne

REFERAT/JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:

Urząd Gminy Działdowo, Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, ul. Księżodworska 10, 13-200 Działdowo, pok. 22; tel. 23 697 07 18

WYMAGANE DOKUMENTY:

wniosek o udostępnienie danych jednostkowych z Rejestru Dowodów Osobistych

wniosek o udostępnienie dokumentacji związanej z dowodami osobistymi

dowód dokonania opłaty za udostępnienie danych

wskazanie normy prawnej, na którego podstawie, wnioskodawca żąda udostępnienia danych innej 

osoby, dokumenty potwierdzające interes prawny, uwiarygodnienie interesu faktycznego w

udostępnieniu danych

działając przez pełnomocnika złożyć należy dokument stwierdzający udzielenie pełnomocnictwa

wraz z potwierdzeniem zapłaty opłaty skarbowej

OPŁATY:

31 zł opłata za udostępnienie danych jednostkowych

31 zł opłata za udostępnienie dokumentacji związanej z dowodami osobistymi

17 zł złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa

MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:

Urząd Gminy Działdowo, Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, ul. Księżodworska 10, 13-200 Działdowo, pok. 22; tel. 23 697 07 18

Osobiście, pocztą lub elektronicznie przez ePuap

TRYB ODWOŁAWCZY:

Od decyzji administracyjnej o odmowie udostępnienia danych służy odwołanie do Wojewody Warmińsko-Mazurskiego w terminie 14 dni licząc od daty doręczenia decyzji.

UWAGI:

Istnienie interesu prawnego potwierdzić mogą następujące dokumenty: wezwanie sądowe, wezwanie komornicze, dokumenty potwierdzające zobowiązanie osoby, której dane mają być udostępnione dla wnioskującego o ich udostępnienie np. kopie wyroków sądowych, umów, postanowienia czy decyzji innych organów.

Osobom oraz podmiotom, które nie wykażą prawnego interesu tylko faktyczny, dane mogą być udostępnione wyłącznie za zgodą osób, których dane dotyczą

Niezbędne informacje do zidentyfikowania osoby poszukiwanej

Oprócz imienia i nazwiska podać należy inne dane np. datę i miejsce urodzenia, imiona rodziców, numer PESEL, serię i numer dowodu osobistego

W zakresie posiadanego dostępu, dane z Rejestru Dowodów Osobistych organ gminy udostępnia w trybie jednostkowym.

 Jednostkowe dane z Rejestru Dowodów Osobistych dotyczą jednego dokumentu lub danych jednej osoby. Udostępniane są na jednorazowy wniosek złożony w formie pisemnej.

Załączniki:

Wniosek o udostępnienie dokumentacji związanej z dowodem osobistym

Metryka

sporządzono
2024-04-24 przez Dembska Edyta
udostępniono
2024-04-24 12:07 przez Grajewski Robert
zmodyfikowano
2024-04-24 12:08 przez Grajewski Robert
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
3
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.