Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Gminy Działdowo
Menu góra
Strona startowa Urząd Gminy Załatwianie spraw Referat Organizacyjny I Spraw Obywatelskich Dowody osobiste / Sprawy meldunkowe
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Wydawanie zaświadczeń z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESEL - Dowody osobiste / Sprawy meldunkowe, menu 110, artykuł 612 - BIP - Urząd Gminy Działdowo”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Dowody osobiste / Sprawy meldunkowe

Wydawanie zaświadczeń z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESEL

PODSTAWA PRAWNA:

  1. Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności;
  2. Ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych;
  3. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego;
  4. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej;
  5. Ustawa z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.

REFERAT/JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:

Urząd Gminy Działdowo, Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, ul. Księżodworska 10, 13-200 Działdowo, pok. 22; tel. 23 697 07 18

WYMAGANE DOKUMENTY:

- wniosek o wydanie zaświadczenia z ewidencji ludności

- dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu w oryginale: umowa cywilno-prawna, wypis z księgi wieczystej, umowa najmu, decyzja administracyjna albo orzeczenie sądu- postanowienie o nabyciu spadku z tytułem prawnym do lokalu.

OPŁATY:

17 zł za wydanie zaświadczenia o zameldowaniu, wymeldowaniu lub braku zameldowanych w lokalu;

17 zł za udzielenie pełnomocnictwa

Opłacie skarbowej nie podlegają zaświadczenia wydawane w sprawach wymienionych w art. 2 ustawy o opłacie skarbowej

MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:

Urząd Gminy Działdowo, Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, ul. Księżodworska 10, 13-200 Działdowo, pok. 22; tel. 23 697 07 18

TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA:

Bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 7 dni

Osobiście, pocztą, elektronicznie ePuap

UWAGI:

Zaświadczenie o liczbie osób zameldowanych pod wskazanym adresem wydaje organ prowadzący ewidencję ludności na wniosek właściciela lokalu, legitymującego się tytułem prawnym do lokalu.

Wnioskodawca jest zobowiązany do przedstawienia dokumentu potwierdzającego tytuł prawny do lokalu. Rejestr mieszkańców nie zawiera informacji o własności lokali.

Załączniki:

Wniosek o wydanie zaświadczenia z Rejestru mieszkańców

Wniosek o wydanie zaświadczenia z Rejestru PESEL

Metryka

sporządzono
2024-04-24 przez Dembska Edyta
udostępniono
2024-04-24 12:06 przez Grajewski Robert
zmodyfikowano
2024-04-24 12:07 przez Grajewski Robert
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
9
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.