
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
OR.210.3.2020
WÓJT GMINY DZIAŁDOWO
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
RADCA PRAWNY
I. Miejsce pracy:
Urząd Gminy Działdowo
ul. Księżodworska 10
13-200 Działdowo
II. WYMAGANIA ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM:
wymagania niezbędne :
1) obywatelstwo polskie;
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) nieposzlakowana opinia;
5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pracy;
6) wykształcenie wyższe prawnicze;
7) uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego potwierdzone wpisem na listę radców prawnych zgodnie z ustawą z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych;
8 ) co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie wykonywania zawodu radcy prawnego związane ze świadczeniem pomocy prawnej.
wymagania dodatkowe :
1) biegła znajomość przepisów i aktualnego orzecznictwa w szczególności z zakresu prawa administracyjnego, cywilnego, prawa pracy, prawa oświatowego, ustawy o finansach publicznych, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o gospodarce nieruchomościami oraz uregulowań dotyczących zamówień publicznych,
2) obowiązkowość, życzliwość w kontaktach interpersonalnych, umiejętność współpracy w zespole, kreatywność, sumienność, odpowiedzialność.
III. ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU
1) Udzielanie pomocy prawnej pracownikom urzędu gminy i jednostek organizacyjnych gminy , a w szczególności udzielanie porad prawnych, sporządzanie opinii prawnych oraz opiniowanie
projektów zarządzeń , uchwał , projektów decyzji administracyjnych i postanowień, projektów specyfikacji istotnych warunków zamówienia , umów, porozumień i innych dokumentów których stroną jest Gmina Działdowo lub Urząd Gminy Działdowo,
2) reprezentowanie gminy w postępowaniach przed sądami i urzędami według udzielonego pełnomocnictwa,
3) obsługa prawna jednostek organizacyjnych Gminy Działdowo,
4) obsługa prawna rady gminy oraz uczestniczenie w miarę potrzeb na sesjach rady gminy i posiedzeniach komisji rady gminy,
IV. WYMAGANE DOKUMENTY APLIKACYJNE :
1) list motywacyjny wraz z CV ,
2) kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
3) kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany okres zatrudnienia i staż pracy,
4) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
5) kopia dokumentu potwierdzającego wpis na listę radców prawnych,
6) wypełniony kwestionariusz osobowy (wzór do pobrania ze strony internetowej urzędu gminy lub w pok. nr 17 - stanowisko ds. kadr )
7) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydata, który chce skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
8) oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za przestępstwo popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe,
9) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
10) Oświadczenie o treści „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Wójta Gminy Działdowo danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboruna stanowisko wskazane w ogłoszeniu o naborze,
Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, CV oraz kwestionariusz osobowy powinny być własnoręcznie podpisane, pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej.
V. WARUNKI PRACY NA STANOWISKU:
1) praca w budynku Urzędu Gminy Działdowo, ul. Księżodworska 10, ,
2) umowa o pracę, praca w wymiarze 1/2 etatu, począwszy od stycznia 2021 r,
3) praca o charakterze administracyjno-biurowym , praca w zespole,
4) wynagrodzenie określa rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r.
w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych oraz Zarządzenie Nr 112/2019 Wójta Gminy Działdowo w sprawie ustalenia Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Działdowo.
VI. INFORMACJA :
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Działdowo, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych nie przekracza 6%.
VII. WYMAGANE DOKUMENTY APLIKACYJNE NALEŻY SKŁADAĆ :
a) osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy w Działdowie, ul. Księżodworska 10, pok nr 14,
b) lub pocztą na adres Urząd Gminy Działdowo , ul. Księżodworska 10 , 13-200 Działdowo z dopiskiem : „ Dotyczy naboru na stanowisko Radca prawny”
w terminie do dnia 4 grudnia 2020 roku do godz. 15.00.
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Działdowo. Aplikacje , które wpłyną niekompletne lub po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
VIII. DODATKOWE INFORMACJE :
1) O zakwalifikowaniu do II etapu naboru – rozmowy kwalifikacyjnej lub testu wiedzy i kompetencji, kandydaci zostaną powiadomieni drogą elektroniczną [e-mailem], telefonicznie [w przypadku braku adresu mailowego] lub listownie. Zasady dotyczące naboru są określone w Zarządzeniu Nr 137/2019 Wójta Gminy Działdowo z dnia 22 sierpnia 2019 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w tym kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Działdowo dostępnym na stronie BIP( www.dzialdowo.ug.gov.pl ) lub w Urzędzie Gminy pok. nr 17
2) dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie naboru , zostaną dołączone do jego akt osobowych;
3) dokumenty pozostałych osób, biorących udział w naborze, które nie zostały w jego wyniku zatrudnione, będą przechowywane w czasie do 3 miesięcy, od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru; niezwłocznie po tym terminie, na prośbę osoby bezpośrednio zainteresowanej, będą zwrócone, w przeciwnym wypadku zostaną zniszczone;
4) dokumenty osób, które z powodów niespełnienia wymagań formalnych, nie wzięły udziału w naborze, nie będą odsyłane; będą zwrócone na prośbę osoby bezpośrednio zainteresowanej niezwłocznie po zakończonym postępowaniu, w przeciwnym wypadku zostaną zniszczone;
5) Kandydat wyłoniony w procesie rekrutacji przed nawiązaniem stosunku pracy jest zobowiązany w terminie 14 dni od daty wyłonienia kandydata do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności .
6) Kandydat wyłoniony w procesie rekrutacji przed nawiązaniem stosunku pracy jest zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia od lekarza medycyny pracy o braku przeciwskazań do zatrudnienia na stanowisku radcy prawnego.
7) Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 23 697 0702 lub 506 021 131.
Wójt Gminy Działdowo
(-) Mirosław Zieliński
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Załączniki
Ogloszenie o naborze BIP (160kB) | ![]() |
![]() |
Kwestionariusz dla osoby ubiegajacej sie o zatrudnienie (12.3kB) | ![]() |
![]() |
Oswiadczenia do celow rekrutacji (21kB) | ![]() |
![]() |
Informacja o wyniku (83.8kB) | ![]() |
![]() |
Metadane
Podmiot udostępniający: | Robert Grajewski |
Źródło informacji: | Jan Świniarski |
Data utworzenia: | 2020-11-19 12:34:39 |
Wprowadził do systemu: | Robert Grajewski |
Data wprowadzenia: | 2020-11-19 12:34:50 |
Opublikował: | Robert Grajewski |
Data publikacji: | 2020-11-19 12:44:42 |
Ostatnia zmiana: | 2020-12-22 12:03:38 |
Ilość wyświetleń: | 261 |